Συμπεριφορά του Καταναλωτή (HTM 361)

Οι ραγδαίες μεταβολές που παρατηρούνται στην παγκόσμια οικονομία, την κοινωνία και το περιβάλλον  επηρεάζουν τη συμπεριφορά των καταναλωτών άμεσα ή έμμεσα.  Για αυτό, η μελέτη της συμπεριφοράς των καταναλωτών είναι απαραίτητη για στοχευμένη στρατηγική μάρκετινγκ. Το μάθημα αυτό αποσκοπεί στο να βοηθήσει τον φοιτητή να κατανοήσει τις αρχές, τη φιλοσοφία και τις εφαρμογές που χαρακτηρίζουν τη συμπεριφορά των καταναλωτών σήμερα.  Μεταξύ άλλων αναλύονται τα εξής θέματα: η διαδικασία λήψεως αποφάσεων αγοράς, κίνητρα, υποκίνηση και αγοραστική συμπεριφορά, προσωπικότητα, τρόπος ζωής και καταναλωτική συμπεριφορά, στάσεις και ανάλυση των στάσεων των καταναλωτών, τρόποι τμηματοποίησης της αγοράς και το κοινωνικό και πολιτιστικό περιβάλλον της καταναλωτικής συμπεριφοράς.