Χρηματοοικονομική Ι - (CFS 221) - ΘΕΡΙΝΟ

Κατηγορία μαθήματοςΤμήμα Διοίκησης Τουρισμού και Φιλοξενίας

Το μάθημα αυτό στοχεύει στην παρουσίαση των βασικών εννοιών και εργαλείων που χρησιμοποιούνται από τις επιχειρήσεις και τους επενδυτές στις χρηματοοικονομικές τους αποφάσεις. Η ύλη του μαθήματος περιλαμβάνει διαλέξεις ή/και εργασίες ή/και ασκήσεις.

Χρηματοοικονομική Ι - (CFS_221 / FAMS) - ΛΕΜΕΣΟΣ

Κατηγορία μαθήματοςΤμήμα Διοίκησης Τουρισμού και Φιλοξενίας

Το μάθημα αυτό στοχεύει στην παρουσίαση των βασικών εννοιών και εργαλείων που χρησιμοποιούνται από τις επιχειρήσεις και τους επενδυτές στις χρηματοοικονομικές τους αποφάσεις. Η ύλη του μαθήματος περιλαμβάνει διαλέξεις ή/και εργασίες ή/και ασκήσεις.

Πτυχιακή (MGT_391)

Κατηγορία μαθήματοςΤμήμα Διοίκησης Τουρισμού και Φιλοξενίας

Πρακτική Άσκηση (MGT_390)

Κατηγορία μαθήματοςΤμήμα Διοίκησης Τουρισμού και Φιλοξενίας

Επιχειρηματικό Περιβάλλον (HTM 204A)

Κατηγορία μαθήματοςΤμήμα Διοίκησης Τουρισμού και Φιλοξενίας

Το μάθημα αναλύει τα κύρια στοιχεία του εξωτερικού περιβάλλοντος μέσα στο οποίο λειτουργούν οι επιχειρήσεις φιλοξενίας και τουρισμού. Στόχος είναι η αντίληψη της επί­δρασης στη βιομηχανία που έχουν αλλαγές στο πολιτικό, στο ανταγωνιστικό, στο κοι­νωνικό και πολιτισμικό, στο φυσικό και το Νομικό περιβάλλον.

Επιχειρηματικό Περιβάλλον (HTM 204)

Κατηγορία μαθήματοςΤμήμα Διοίκησης Τουρισμού και Φιλοξενίας

Το μάθημα αναλύει τα κύρια στοιχεία του εξωτερικού περιβάλλοντος μέσα στο οποίο λειτουργούν οι επιχειρήσεις φιλοξενίας και τουρισμού. Στόχος είναι η αντίληψη της επί­δρασης στη βιομηχανία που έχουν αλλαγές στο πολιτικό, στο ανταγωνιστικό, στο κοι­νωνικό και πολιτισμικό, στο φυσικό και το Νομικό περιβάλλον.

Εισαγωγή στη Ξενοδοχειακή & Τουριστική Βιομηχανία (HTM 100) αντιγραφή 1

Κατηγορία μαθήματοςΤμήμα Διοίκησης Τουρισμού και Φιλοξενίας

Εισαγωγικό μάθημα στην Ξενοδοχειακή και Τουριστική Βιομηχανία. Στο πλαίσιο αυτό θα αναλυθούν λεπτομερώς θέματα, όπως η ιστορική ανάπτυξη της Βιομηχανίας τόσο στο Διεθνή όσο και στον Κυπριακό χώρο, η σχέση μεταξύ της Ξανοδοχειακής και Τουριστικής Βιομηχανίας, η οργάνωση και στελέχωση Ξενοδοχειακών και Τουριστικών μονάδων, οργανωτική δομή, διατμηματικές σχέσεις και επικοινωνία, οι διάφοροι τύποι επισιτιστικών μονάδων, και ο ρόλος και οι βασικές λειτουργίες των ξενοδοχειακών τμημάτων.

Επιχειρηματική Ηθική (HTM_201 / MGT_201)

Κατηγορία μαθήματοςΤμήμα Διοίκησης Τουρισμού και Φιλοξενίας

Μέσα στο πλαίσιο της επιχειρηματικής θεωρίας και πρακτικής θα μελετηθεί η ηθική σε αυτό το μάθημα. Πιο συγκεκριμένα οι φοιτητές θα μελετήσουν πως λειτουργούν οι εταιρείες και οι επιχειρήσεις σε ένα κοινωνικό και ηθικό περιβάλλον βάσει των υποχρεώσεων τους στους επιχειρηματικούς εταίρους. Οι προκλήσεις και οι επιπτώσεις της παγκοσμιοποίησης στην επιχειρηματική ηθική όσο και η κοινωνική και ηθική συμπεριφορά των πολυεθνικών εταιρειών θα μελετηθούν. Επίσης τομάθημα θα καλύψει θέματα όπως την εταιρική διακυβέρνηση και κώδικες δεοντολογίας.

Κοινωνική Ψυχολογία (HTM 203)

Κατηγορία μαθήματοςΤμήμα Διοίκησης Τουρισμού και Φιλοξενίας

Το µάθηµα έρευνα τις ιστορικές, θεωρητικές και επιστηµονικές βάσεις της ΚοινωνικήςΨυχολογίας εξετάζοντας κλασικές θεωρίες όπως ο Δοµισµός, ο Λειτουργισµός και ο Συµπεριφορισµός µε σύγχρονες προσεγγίσεις, όπως η Γνωστική Ψυχολογία, ο Κοινωνικός Κατασκευαστισµός και η Κριτική Κοινωνική Ψυχολογία. Μέσα από µελέτες και παραδείγµατα από την ανθρωπολογία, τη φιλοσοφία, την τέχνη και τη σύγχρονη κουλτούρα, οι φοιτητές θα αναλύσουν κριτικά τις θεωρίες και τη σηµασία τους σε διαφορετικά πολιτισµικά πλαίσια.Το µάθηµα εξετάζει επίσης την επίδραση της τεχνολογίας και των σύγχρονων πολιτισµικών πρακτικών στις κοινωνικές σχέσεις και την ανθρώπινη συµπεριφορά. Δίνεται ιδιαίτερη έµφαση στη διασύνδεση µε την Κοινωνική Ανθρωπολογία, για την ανάλυση της διαπολιτισµικής διάστασης των κοινωνικών φαινοµένων, αναδεικνύοντας τη σηµασία του πολιτισµού στη διαµόρφωση της ταυτότητας, των κοινωνικών αλληλεπιδράσεων και των οµαδικών δυναµικώνγια την ανάλυση της διαπολιτισµικής διάστασης των κοινωνικών φαινοµένων.


Αρχές Μάρκετινγκ (HTM 260 / MGT_260 )

Κατηγορία μαθήματοςΤμήμα Διοίκησης Τουρισμού και Φιλοξενίας

Ο βασικός στόχος του μαθήματος είναι να βοηθήσει τους φοιτητές να κατανοήσουν πώς το μάρκετινγκ συμβάλει στην επιχειρησιακή στρατηγική και ιδιαίτερα να κατανοήσουν πώς αναπτύσσονται, υλοποιούνται και αξιολογούνται τα σχέδια μάρκετινγκ. Ένας δευτερεύων σκοπός είναι να βοηθήσει τους φοιτητές να αναπτύξουν τις θεωρητικές, τεχνικές και διαπροσωπικές ικανότητες τις οποίες χρειάζονται οι διευθυντές μάρκετινγκ για να είναι ικανοί να επικοινωνούν αποτελεσματικά στον επιχειρηματικό κόσμο.


Μετά την επιτυχή παρακολούθηση του μαθήματος ο φοιτητής/τρια αναμένεται να παρουσιάζει ουσιαστική κατανόηση της διαδικασίας διαχείρισης μάρκετινγκ σε διαφορετικά περιβάλλοντα, συνθήκες και καταστάσεις. Οι φοιτητές θα πρέπει να είναι ικανοί να:

  • Αντιληφθούν και να υποστηρίξουν τον ρόλο του μάρκετινγκ μέσα στην εταιρία.
  • Αναπτύξουν, υλοποιήσουν και αξιολογήσουν σχέδια μάρκετινγκ κατά τακτά χρονικά διαστήματα.
  • Αναλύσουν τους πελάτες και ανταγωνιστές τους.

 

Τα πιο πάνω θα πρέπει να παρέχουν στέρεα βάση γνώσεων και ικανοτήτων για αυτούς οι οποίοι επιθυμούν να ακολουθήσουν καριέρα στο μάρκετινγκ και επαρκή κατανόηση του μάρκετινγκ για εκείνους οι οποίοι θα ακολουθήσουν διαφορετική σταδιοδρομία, ώστε να είναι σε θέση να αλληλεπιδρούν αποτελεσματικά με το προσωπικό μάρκετινγκ σε διαλειτουργικές δραστηριότητες.