Θεωρία της Επικοινωνίας (CIS_102.2)

Категория курсаΤμήμα Επικοινωνίας και Μάρκετινγκ

Το μάθημα αυτό προσφέρει τις βάσεις των Σπουδών Επικοινωνίας. Οι φοιτητές θα διδαχθούν θεμελιώδεις έννοιες και αρχές της διαπροσωπικής επικοινωνίας και θα εισαχθούν στη μελέτη του λόγου και της ρητορικής καθώς επίσης βασικών ιστορικών και κανονιστικών διαστάσεων της μαζικής επικοινωνιακής διαδικασίας, όπως ο ρόλος και οι επιδράσεις των μέσων, ο πολιτισμός και η ηθική. Βασικός κορμός του μαθήματος αποτελεί η εξέταση των σημαντικότερων μοντέλων και θεωριών μαζικής επικοινωνίας, ξεκινώντας από τις πρώιμες θεωρητικές προσεγγίσεις και καταλήγοντας στις σύγχρονες θεωρίες για τις επιδράσεις των μέσων.

Dissertation (XDM_532)

Категория курсаΤμήμα Επικοινωνίας και Μάρκετινγκ

Συγγραφικό Στάδιο Ι (PUC_805)

Категория курсаΤμήμα Επικοινωνίας και Μάρκετινγκ

Ερευνητικό Στάδιο ΙV (PUC_804)

Категория курсаΤμήμα Επικοινωνίας και Μάρκετινγκ

Ερευνητικό Στάδιο Ι (PUC_801)

Категория курсаΤμήμα Επικοινωνίας και Μάρκετινγκ

Έρευνα Επισκόπησης (IMC_333)

Категория курсаΤμήμα Επικοινωνίας και Μάρκετινγκ

Ηλεκτρονικό Εμπόριο (IMC_321)

Категория курсаΤμήμα Επικοινωνίας και Μάρκετινγκ

Πρακτική Άσκηση (IMC_401)

Категория курсаΤμήμα Επικοινωνίας και Μάρκετινγκ

Ψηφιακό Μάρκετινγκ (IMC_444)

Категория курсаΤμήμα Επικοινωνίας και Μάρκετινγκ

Γνωστική Ψυχολογία (IMC_210)

Категория курсаΤμήμα Επικοινωνίας και Μάρκετινγκ